Tamer Hosny Official Forum | رابطة مجنون تامر حسنى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Tamer Hosny Official Forum | رابطة مجنون تامر حسنى

كل ما تريده عن الفنان المشهور(نجم الجيل)...*تامر حسنى*...ادخل وشوف بنفسك

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا

esraa
miss algerienne
semsem.love
mohamed.nabil
تامر حسنى
ahmed lovers
بحبك وبعشقك يا تامر
11 مشترك

هل تامر يستحق حب جمهوره ؟
 1:نعم
 2:لا
استعرض النتائج
كاتب الموضوعرسالة
بحبك وبعشقك يا تامر
مشرفة قسم الاخبار
مشرفة قسم الاخبار
بحبك وبعشقك يا تامر

انثى

عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا Empty
مُساهمةموضوع: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالإثنين 23 يونيو 2008, 8:23 pm

احنا بنحب تيموو بنموت فيه ........عارفين ليه؟؟
تامر حسني مدرسة لازم كلنا نتعلم منها...ايوة تامر مدرسة...احنا التمورية واخدين تامر قدوة لينا... عارفين ليه؟؟ السطور اللي جاية هتبيين ليه:

أحترامه لوالدته و تقديره لتضحيا تها من اجله...لدرجة جعلتنا كلنا نحب و نحترم هذه السيدة الحنونة ماما فاطمة.
أحترامه لوالده برغم سنوات البعد العشرين التي لم يراه فيها.
أحترامه لاخيه الكبير حسام و حبه لسلمي ابنة حسام لدرجة انه من الممكن ان يلغي اي شي لمجرد انها طلبت ان تراه او طلبت منه شيئا. (شوفتوا الحنية)
أحترامه لجمهوره و لحفلاته ولمواعيده بشكل شيك جدا. (ليس من اصحاب المواعيد المضروبة).
أحترامه و اخلاصه لعمله لدرجة انه لا ينام نوما كافيا. الكثير من اصحاب الاستديوهات التي يسجل بها تامر يقولون ان تامر ينام في احيان كثيرة في الاستديو لان ليس لديه الوقت الكافي ليعود للمنزل لكي يستريح. (شوفتوا التفاني في الشغل)
أخلاصه لاصدقاءه الذين تعرف عليهم قبل الشهرة (هادي عادل...يوسف عادل...هاني حسونة...و غيرهم). الشهرة و المال لم يغيرا فيه شيئا. ما زال يفعل الكثير من الاشياء التي كان يفعلها قبل الشهرة مثل لعب كرة القدم التي يعشقها (شوفتوا شقوته جاية منين!)
أحتواءه لاهله و تماسكه بهم بشكل قوي جدا ( اللي ما لوش خير في اهله ما لوش خير في حد). كثيرا ما يذكر في لقاأته ان كل افراد اسرته مسؤلية في رقبته. (شوفتوا الرجولة و الشهامة و الحنية).
أحترامه –حتي تلك اللحظةء للانسانة التي احبها و تركته...احترامه لمشاعرها و احترامه لما كان بينهما من ايام جميلة ومشاعر رقيقة...و الدليل علي ذلك انه دائما يذكرها و يتذكرها بالخير. عندما يسأله احد عن حب حياته يقول انها انسانة محترمة و رقيقة و لكن ما فيش نصيب! هذا اكبر دليل علي انه انسان محترم يحترم نفسه مما يجبر اي شخص ان يحترمه.
أعترافه بغلطته و اعتذاره لمصر علي غلطة تورط فيها و الدليل علي ذلك الخطاب الشهير الذي بعثه بخط يده الي البيت بيتك اكثر البرامج المشهادة في مصر و الذي قرأ جزء منه الاستاذ محمود سعد.
أعترافه بجميل كل من سانده و الدليل علي ذلك ما قالته رزان مغربي علي قناة زووم...قالت انها كانت من اوائل الذين ساندوا تامر معنويا قبل شهرته و تنبأت له انه سوف يكون سوبر ستار العرب. و عندما قررت انها سوف تغني وجدت تامر بجوارها... و مش بس كدة.... تامر قد كتب و لحن اغنية لها بعنوان (انا بقي اللي نفسي ) ردا علي اغنية (كل مرة – نفسي أ ). رزان قالت ان الاغنية "جامدة موووووووت".
ءبساطته التي جعلته شخصية تدخل القلب بسرعة الصاروخ. والدليل علي بساطته انه شارك بهاء سلطان في كليب (قوم اقف) و كان من اهم اسباب نجاح الاغنية و الكليب و الالبوم ككل. و ايضا لا احد منا يستطيع ان ينسي يوم 10 فبراير 2006 عندما فزنا بكأس الامم الفريقية... لا احد منا يستطيع ان ينسي ماذا فعل تامر هذه الليلة معنا ءمع المصريينء في الشارع....كان يطبل و يرقص و يغني ويحتفل كأي انسان بسيط....(مصراوي حقيقي)
أرق و اضعف قلب امام اي طفل او اي رجل او سيدة مسنة. عندما يري اي سيدة مسنة يذهب اليها بكل ادب ليقبل يديها و يطلب منها ان تدعي له. هذا المشهد قد تراه كثيرا في الافراح التي يحييها تامر. (شوفتوا الادب و الاخلاق)
أنسان علي طبيعته دائما... تامر انسان غير متكلف علي الاطلاق. تامر الذي تراه في البرامج...هونفسه تامر الذي يجلس مع اهله... هونفسه تامر الذي يجلس مع اصحابه (و اسألوا جلال فهمي و محمد فؤاد ميمي و حسام البجيرمي و هادي عادل...ويوسف عادل...وهاني حسونة...وغيرهم) ... هونفسه تامر الذي يعشق جمهوره.
أيمانه بالله ....ثقته بنفسه.... طموحه العالي.... ذكاءه الحاد..... اصراره القوي...... ورضا والدته و والده عليه..... كل هذه الاشياء مجتمعة تشكل "الخلطة السحرية" لنجاح تامر حسني.
ءشخصيته المميزة و المستقلة...لا يقوم بتقليد احدا....بل هناك من يقلده ويريد ان تكون لديه و لو ربع شعبيته.
ءشخصيته المتفائلة دائما برغم الصعوبات التي مر بها في حياته...... بعد والده عنه....المشاكل المادية التي عاني منها....الاحباطات الكثيرة التي واجهها....و اخيرا برغم الازمة الاخيرة تامر ما زال متفائلا....و ذلك نتيجة ايمانه بالله. انه مؤمن بالله و مؤمن ان كل ما حدث له كان مكتوبا و مقدرا له منذ ولادته.
ءقدرته علي ان يستفيد من الصعوبات و التجارب التي مر بها في حياته بشكل متميز جدا. تامر حسني لم يستسلم...و لم يتشائم....ولكنه استفاد من تلك الاشياء...و الدليل علي ذلك كمية الاحساس العالي الذي يصاحب و يميز نبرة صوت تامرحسني نجم الجيل.
أرادته القوية (برج الاسد)....القوة ليست عضلات و اكتاف... الحمد لله تامر انسان قوي من داخله والدليل علي ذلك صموده امام ازمته التي كانت تستطيع ان تهد جبلا....و مش بس كدة...تامر كتب و لحن اكثر من 10 اغاني و قام بكتابة اكثر من قصة سينيمائية.....
ءذكاءه الحاد: جميع خطواته محسوبة و مدروسة.......فقد بدأ بأغنية رومانسية جدا (حبيبي و انت بعيد)....و عندما اصدر البوم (حب) قرر ان يصور اغنية (قرب حبيبي) و هي شكل مختلف تماما....اما بالنسبة للسينما فقد بدأ بفيلم رومانسي و هو (حالة حب)....اما فيلمه الثاني فاتخذ الشكل الشعبي الكوميدي واغاني الفيلم كانت مختلفة تماما عن اغاني فيلم (حالة حب).
ءذكاءه الحاد في كتابة و انتقاء اغانيه ذات المواضيع الجديدة و المختلفة (قولي بحبك....ديني و دينك....كل مرة.....يعني خلاص..... وغيرهم).
أدبة و اخلاقه مع منتجه و مكتشفه نصر محروس....تامر انسان يعترف بالجميل لكل من وقف معه....تامر دائما يقول ان نصر محروس من اهم الاشخاص المؤثرين في حياة تامر (شوفتوا الادب و الاخلاق). تامر شخص لا يحب المشاكل و لذلك تراه شخص متفاهم لاقصي درجة مع نصر محروس علي عكس اخرين من المطربين.
ءقلبه الابيض النقي: كل الذين يتابعون محطة نجوم اف ام يعرفون ان تامر متابع جيد لها....فتامرعندما يجد اي فنان يحبه علي الراديو يقوم بارسال رسالة له عبر البرنامج ليعبر له عن حبه و تقديره لهذا الفنان....و قد فعل ذلك مع: علي الحجار في (البرنامج ده بتاع موبينيل) و مدحت صالح في (اجمد سبعة) و مع غيرهم في برامج اخري مثل مني زكي و احمد السقا. (شوفتوا التواضع!...كانه واحد مننا....تامر فعلا واحد مننا)

شوفتوا يا جماعة تامر.......تامر مدرسة و مدرسة درجة اولي كمان..... عرفتوا ليه احنا التمورية واخدين تامر قدوة لينا..... ايوة احنا التمورية واخدين تامر قدوة لينا..... تامر حسني و بس!!
بحبك مووووووووووووت
الله يباركلى فيك يااغلى من عنيا الله خليك لينا واجيبلك الدنيا دى
مجنونة بيك ياتامر بحبك يا تامر حب محبوش إنسان
ahmed lovers
¤º°المـديــر العـــام°º¤
¤º°المـديــر العـــام°º¤
ahmed lovers

ذكر
المكان المفضل : On The.Run
العمل/الترفيه : طالب تربيه موسيقيه/جيتار
المزاج : بحب اخر حاجه

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالثلاثاء 24 يونيو 2008, 9:38 pm

مرسى بجد يا قمر على الموضوع الجامد موت اخر حاجه وبجد نفسنا كلنا نبقى زى تامر حسنى فى كل حاجه وانا اول طالب هدخل مدرسة تامر حسنى
مرسى
https://tamer-hosny.hooxs.com
تامر حسنى
فنــــــــــان
فنــــــــــان

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالخميس 26 يونيو 2008, 3:23 am

ربنا يخليكى يا قمر بجد مرسى انا كل ده انا بجد مش مصدق كل الكلام الجميل ده عليا انا الله يكرمك يا قمرى
بحبك وبعشقك يا تامر
مشرفة قسم الاخبار
مشرفة قسم الاخبار
بحبك وبعشقك يا تامر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالأحد 29 يونيو 2008, 7:35 pm

إنتا تستحق كل كلام جميل يا تامر أنا ديما بدعيلك ربنا يوفقك بحبك وبموت فيك أوي أوي أوي يا أحلى تامر في دنيا Very Happy نفسي أكلمك ده إيميلي dalia_2008@hotmail.fr
mohamed.nabil
مشرف مجنون بأحلى ملاك
مشرف مجنون بأحلى ملاك
mohamed.nabil

ذكر
المكان المفضل : cheetos net
العمل/الترفيه : طالب : فيوتشر اكاديمي/ السباحه
المزاج : enter net

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالإثنين 30 يونيو 2008, 1:43 pm

الله بجد تامر حسنى جميل اوى انا بحبك اوى اوى يا تامر نفسى بجد تدخل هنا كتير انا مستنيك ارجوك رد عليا مستنى ردك وانا عارف انك مشغول اوى اوى شكرا
بحبك وبعشقك يا تامر
مشرفة قسم الاخبار
مشرفة قسم الاخبار
بحبك وبعشقك يا تامر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالثلاثاء 01 يوليو 2008, 8:40 pm

أهديك قلبي وروحي يامن سرق قلبي مني يا من أحببته من كل قلبي صوتك أجمل نغمة سمعتها في حياتي بحبك وبموت فيك ياتامر
بحبك وبعشقك يا تامر
مشرفة قسم الاخبار
مشرفة قسم الاخبار
بحبك وبعشقك يا تامر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالثلاثاء 01 يوليو 2008, 8:42 pm

أهديك قلبي وروحي يامن سرق قلبي مني يا من أحببته من كل قلبي صوتك أجمل نغمة سمعتها في حياتي بحبك وبموت فيك ياتامر I love you
تامر حسنى
فنــــــــــان
فنــــــــــان

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالثلاثاء 01 يوليو 2008, 10:36 pm

مرسى يا قمر وبرنا يخليكى ليا يا رب ونا متشكر بجد على الكلام الجميل ده وانا كمان بهديكى قلبى شكرا
semsem.love
عضو حركى
semsem.love

ذكر
المكان المفضل : alex
العمل/الترفيه : swimming
المزاج : sokr zayada

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالخميس 03 يوليو 2008, 12:47 pm

بجد انا فرحان ان انا رديت على الموضوع الجامد ده وانا بحبك اوى يا تامر وشكرا يا قمر علشان جيبتى تامر هنا
ملاك عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا 923143 المنتدى
semsem.love
http://mo7med-7amaky.hooxs.com
miss algerienne
عضو جديد
miss algerienne

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالإثنين 07 يوليو 2008, 1:50 pm

merssi ya amamr
tamer bahibbbbbbbbbbbkkkkkk mouteeeeeeeeeeeeeeeeeeee
esraa
معــــ يا تيموو ــــاك
معــــ يا تيموو ــــاك
esraa

انثى
العمل/الترفيه : no work
المزاج : tamer

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالإثنين 07 يوليو 2008, 6:00 pm

عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا 662581 allah we akbar 3
اقتباس :
alek ya a7la tamer fe el kon, rabena y7mek ya agmal malak
بحبك وبعشقك يا تامر
مشرفة قسم الاخبار
مشرفة قسم الاخبار
بحبك وبعشقك يا تامر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالأربعاء 09 يوليو 2008, 5:45 pm

بحبك أوي أوي أوي أوي أوي يا تامر مستعدة أن أهديك قلبي وروحي وعمري كله أميتي أن أكلمك يا تامر لو مرة في I love you حياتي أعطني إيميلك أو رقم موبيلك بليييييييييييز يا تامر
ahmed lovers
¤º°المـديــر العـــام°º¤
¤º°المـديــر العـــام°º¤
ahmed lovers

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالخميس 10 يوليو 2008, 1:45 pm

شكرا يا جماعه وتامر بأذن الله هيدخل قريب soon تيمو حبيبى
بحبك وبعشقك يا تامر
مشرفة قسم الاخبار
مشرفة قسم الاخبار
بحبك وبعشقك يا تامر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالأحد 20 يوليو 2008, 8:24 pm

بحبك أوي أوي أوي أوي ياتامر مستعدة أن أهديك قلبي وعمري كله يا حبيب قلبي يا نور عنيا كل يوم بزيد حبي ليك يا تامر أحبك يامن سرق مني قلبي يامن غيرلي حياتي يامن أحببته من كل قلبي إذا أحبك مليون فأنا أكثر منهم وإذا أحبك واحد فهو أنا أبيع كل بشر وأشتريك يا غايب سرت بفكر فيك أطلب حياتي وأنا بعطيك أقولهالك بصمتي وبهمسي و بقلبي وروحي وكل ما فيا بأني أحبك يا تامر صرت أكتشف الدنيا لعشقي لك وصرت أحب الدنيا لحبي لك أقسم بمن خلق سموات وأرض إن ما أشعر به إتجاهك أرقى من جميع أنواع الحب الرخيصة أو المتبدلة ولم يحبك أحد في دنيا كما أحبك يا تامرأحبك ياتامر وبموت فيك و بعشقك يا حبيب قلبي يا تامر
ahmed lovers
¤º°المـديــر العـــام°º¤
¤º°المـديــر العـــام°º¤
ahmed lovers

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالأحد 20 يوليو 2008, 8:29 pm

بجد كلام جامد موووووووووووووت اوى ويا ريت الاكى حد يحبنى اوى كده وانا بحسد تامر (بهزر Laughing )
شعر لتامر يا بختوا وانا لو فى كلام اكتر من ده انا اكتبه لتامر
ويارب يشوف الكلام الجميل اوى ده
el.ho0os
Am LeGenD !
Am LeGenD !
el.ho0os

ذكر
المكان المفضل : My HoMe
العمل/الترفيه : DeSgineR
المزاج : SiTTiNG iN CaLm PLace

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالخميس 24 يوليو 2008, 1:36 am

بجد مش عارف ارد اقول اية على المساهمة الجامدة دى بس بصراحة عالى اوى الشغل الجامد دة
Emo0oG!rL93
المشرفة الأنسويه الدلوعه
المشرفة الأنسويه الدلوعه
Emo0oG!rL93

انثى
المكان المفضل : my home
العمل/الترفيه : net
المزاج : co0ool
وسام : عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا 704728541

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالإثنين 01 سبتمبر 2008, 3:20 pm

bgad kalamk ltamer helw awi w yarit kol da yosalou w kaman ya3ref in ehna kolena mouch bs benhebou dahna benmout fih w ana baheb temo mooooout w bafdih brouhi w hafdal ahebou 3ala tol
http://www.emo0ogirl93.skyrock.com
spider man
فارس المنتدى
فارس المنتدى
spider man

ذكر
المكان المفضل : جوه خيوط العنكبوت
العمل/الترفيه : اى حاجه غريبه
المزاج : عالى قوى

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالثلاثاء 02 سبتمبر 2008, 4:58 am

والله ياجماعه انا سمعت كلام جميل جدا منكم النهاره وحاسس انكوا خلصتوا كل الكلام الحلو

وانا مش عارف اقول ايه دلوقتى
بس انا واقع فى ورطه
على العموم انا بقولك ياتيمو انى بحبك قوى ومش عارف اعمل ايه من غيرك واحنا كلنا بنحبك وبنموت فيك
وانا عن نفسى بهديلك اى اسهام منى فى المنتدى بتاعنا
وده بردوا ميكفنيش للتعبير عن حبى ليك على العموم انا فى الاخر بقولك انا بحبك اخر حاجه وخلى بالك من نفسك ومن شغلك وربنا ينجحك كمام وكمان يارب دايما وتزيد شهره ونجاح وتوصل للعالميه

عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا 001

joujou
مشرفة قسم الاخبار
مشرفة قسم الاخبار
joujou

انثى
المكان المفضل : مقام الشهيد (الجزائر
العمل/الترفيه : الرسم
المزاج : عالي
وسام : عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا 535499537

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالجمعة 12 سبتمبر 2008, 12:15 am

تامر شخصية رائعة ليس لمجرد اني من معجباته تصرفاته تدل على ذلك هده تحية لكل محبي تااااااااااااااااااااااامر حسني عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا 662581
http://tamer-hosny.hooxs
joujou
مشرفة قسم الاخبار
مشرفة قسم الاخبار
joujou

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالسبت 13 سبتمبر 2008, 3:58 pm

عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا C:\Documents and Settings\Administrateur\Mes documents\Mes
joujou
مشرفة قسم الاخبار
مشرفة قسم الاخبار
joujou

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالسبت 13 سبتمبر 2008, 3:59 pm

[i
mg]C:\Documents and Settings\Administrateur\Mes documents\Mes [/img]
ahmed lovers
¤º°المـديــر العـــام°º¤
¤º°المـديــر العـــام°º¤
ahmed lovers

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا   عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا I_icon_minitimeالسبت 13 سبتمبر 2008, 8:38 pm

mircy ya 2mr 3ala elrad

عايز تتعرف على تامر اكتر ادخل هنا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-