Tamer Hosny Official Forum | رابطة مجنون تامر حسنى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Tamer Hosny Official Forum | رابطة مجنون تامر حسنى

كل ما تريده عن الفنان المشهور(نجم الجيل)...*تامر حسنى*...ادخل وشوف بنفسك

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة

esraa
ahmed lovers
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ahmed lovers
¤º°المـديــر العـــام°º¤
¤º°المـديــر العـــام°º¤
ahmed lovers

ذكر
المكان المفضل : On The.Run
العمل/الترفيه : طالب تربيه موسيقيه/جيتار
المزاج : بحب اخر حاجه

كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة Empty
مُساهمةموضوع: كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة   كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة I_icon_minitimeالخميس 03 يوليو 2008, 11:58 am

نفسى الناس كلها تعرف مقدار اهتمام تامر بينا اد اية
بينا دى اللى هو جمهورة
دايما بيقول هما دول النبض والنفس اللى باتنفسة
عايش بيهم وليهم عشان اقدر افرحهم
طبعا الكل فاكر موضوع النادى اللى تامر عايز يعملة
ويدخلة كل اللى بيحبوة بس
زى مدينة اوى مكان تجمع كبير هيكون بتاعنا كلنا
الفكرة دى لسا فى دماغ تامر بس بيدرسها صح عشان تليق بينا
جالى تليفون من غير سابق ميعاد
ورديت على تامر
أنا : ممكن جيلى سكتة قلبية كدة على فكرة ...ابقى رن رنة ياتيموز وبعد كدة اتصل ..مصر كلها بتحسدنى

تامر
: كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة Biggrinكلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة Biggrinكلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة Biggrinكلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة Biggrin ضحك وكان جنبة دوشة كبيرة ...واحشننى والله كلكو ...طمننى الناس عاملة اية واية رايهم فى الألبوم
أنا : يا تمورة مش محتاجة كلام ....الألبوم من قبل ما ينزل وهو ناجح عشان مكتوب علية اسمك
تامر : يعنى مفيش اى تعليقات ..اى حد عايز يقول اى حاجة
انا : غير ان الألبوم بجد جميل جدا ومكسر الدنيا وعندنا الناس فى مصر والأمارات والسعودية بيطمنونا ع المبيعات اول باول الحمد لله فى ناس ليها تعليق على اغنية قسمة ونصيب الأغنية عاملة قلق يا تامر , ناس كتير بتهاجمنا بسببها وصورتك كانت هتتهز
تامر
: اية اللى بيتقال على الأغنية دى
انا : يعنى كلامها ياتامر ممكن يتاخد باكتر من معنى ..احنا طبعا حاولنا نوضح الصورة ونقول تامر ما يقصدش وانتو اللى فهمتوا غلط و و (تامر قاطعنى)
تامر
: لا انا قصد كل كلمة قلتها فى الأغنية ..أنت عارف انا عايز تقولهم انا ما بعتبرش نفسى مجرد مطرب صوتة كويس بيطلع يقول كلام حلو ...انا نفسى اغير ..نفسى اعمل حاجة تاثر فى الناس بجد...الاغنية دى مش معنى انى غنيتها يبقى انا مبسوط بيها ...هى حالة منتشرة فى مجتمعنا بصورة غريبة و كان لازم اعبر عنها...كتير بيكلمونى فى اسرارهم وحياتهم وبيبقى الحل بسيط بس هما مش شايفينو ...انا قلت فى الأغنية خدنا حاجات مكانتش اصلا حقنا ...يعنى انا مش مع الموضوع دة خالص وباقول انة غلط وفى نفس الوقت ان الحب اللى انا حبيتة بعدها ...غلط زى مانا ما غلطت ...دايرة وبتدور علينا ...كما تدين تدان ....وبردو قلت باكلم صحابها يطمونوا خوفها ...ومش هاقول كان بينا اية ...عشان اللى بيحصل ع النت والموبايلات من اى خلاف بيحصل بين اتنين بيحبوا بعض
انا : حرام عليك ياتامر ..اية طريقة التفكير دى ....انا مش لاقى كلام اقولة
تامر
: انا نفسى توصل للناس ان مش اى اغنية تامر بيقولها بيبقى مبسوط بيها وبيقول يالا كلنا نعمل كدة ...انا باعبر عن شريحة كبيرة بتكلمنى وبتحكيلى عن اللى هى حاسساة وبحاول اغير فيهم على اد مايقدروا ...قلت ان اللى بيننا كان غلط وماكنش حقنا ...وانة اتردلى فى حبى اللى بعدك..وانى باطمن خوفك ومحافظ على سيرتك
انا : صعب عليا اوى ياتامر انقل كلامك دة ..المفروض كنت اسجل المكالمة من الأول ..انا حاسس انى نسيت كل حاجة كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة Biggrin
تامر
: مات من الضحك كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة Hysterical كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة Hysterical كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة Hysterical كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة Hysterical
انا : عايز اقولك كابتن هيما بجد الناس مش مصدقا اللى شايفاة دة ...كلنا فرحانين بيك اوى ياتامر فوق ما تتصور الناس مبهورة انا نفسى تدخل السايت تشوف كم الكلام والتعبيرات اللى مكتوبة عندك وعن الفيلم
تامر
: ان شاء الله داخل قريب ..بس ماحدش يشكرنى لوحدى ...معايا ناس كتير اوى تعبوا معايا فى الفيلم دة
وفى الألبوم وفى حياتى ...من غيرهم تامر مكانش بقى تامر
انا : ربنا يخليك لينا ياتمورة ...انا هانقل رسالتك بالحرف ان شاء الله ربنا يقدرنى , انت عارف اصعب حاجة اية , انى بانقل رسالة من ملك الأحساس ...لجمهورة , والله حمل تقيل
تامر
: وانت قدها وقدود يا احمد...سلملى عليهم وقولهم قريب ان شاء الله جايلكو وياريت تتقبلوا قسمة ونصيب وتحاولوا تتعلموا من الأغنية دى حاجة ما تقعوش فيها بعد كدة ...نحاول نركز فى كلامها و نخلى بالنا من اللى بيتقال فيها ....انا ماقصدتش اجرح حد او احرجة ...انا مبسوط ان البيت كلة بيسمعنى ..الأم والأب والأخ والأخت ...جمهورى كل الأعمار ..وابدا عمرى ما هافقد الثقة دى ..بس فى شريحة كبيرة مننا ضايعة ..لازم اعبر عنها بردو ...واقول لباقى الناس خلو بالكو الحب الزايد ممكن يوصل لكدة ...واوصل الرسالة اللى عايز اوصلها
انا : هاقولهم يا تامر وماحدش يعرف يزعل منك ....ياريت كل الناس زيك , تحب تقولهم حاجة تانى ؟
تامر
: قولهم ربنا ما يحرمنى منكم ويستنونى قريب بقى
انا : هو دة ياتمور ..طب مفيش كلمة لحبيبك كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة Blush2
تامر
: (كلام سر اتقال مش هاكتبة هنا كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة Icon4 )
انا : لا الة الا الله
تامر
: محمد رسول الله
---------------------------------------------------------------------------------------
ادى رد تامر وادى كلام تامر عن قسمة ونصيب
نبرة صوتة اختلفت 180 درجة ياجماعة لما قلتلة ان فى حاجة مضايقانا
واننا بنتهاجم علشان الأغنية دى
والحمد لله ردة فعلا اقنعنى وماكنتش اتصور كدة ابدا
تامر عدى فى طريقة التفكير وترجمة احساسة
الأغنية دى بتقولنا خلو بالكو ماتوصلوش لكدة ..علشان انا بخاف عليكو
قالة تامر بشكل جميل ...من اخ لأخواتة
لا تعليق يا ملك الجيل

عدل سابقا من قبل ahmed lovers في الأحد 10 أغسطس 2008, 2:47 am عدل 1 مرات
https://tamer-hosny.hooxs.com
esraa
معــــ يا تيموو ــــاك
معــــ يا تيموو ــــاك
esraa

انثى
العمل/الترفيه : no work
المزاج : tamer

مُساهمةموضوع: رد: كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة   كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة I_icon_minitimeالثلاثاء 08 يوليو 2008, 7:57 pm

ana wallahy mosh mesad2a en tamer etkalm ma3ak
ana begad mestanya temo yeb3at lena ay 7aga 7ata law 7arf كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة 662581 tamer a7la ensan fe el kooooooooooooooooooooooon
esraa
معــــ يا تيموو ــــاك
معــــ يا تيموو ــــاك
esraa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة   كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة I_icon_minitimeالثلاثاء 08 يوليو 2008, 7:59 pm

ana begad mestanya temo yeb3at lena ay 7aga 7ata law 7arf كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة 662581 tamer a7la ensan fe el kooooooooooooooooooooooon
esraa
معــــ يا تيموو ــــاك
معــــ يا تيموو ــــاك
esraa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة   كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة I_icon_minitimeالثلاثاء 08 يوليو 2008, 8:21 pm

ahmed lovers
¤º°المـديــر العـــام°º¤
¤º°المـديــر العـــام°º¤
ahmed lovers

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة   كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة I_icon_minitimeالأربعاء 09 يوليو 2008, 1:04 pm

انا على فكره علطول بشوف تامر ومش بيتكلم معايا بس لا بعد كمان معاه وهو قالى انه هيدخل هنا قريب وهو هيتكلم معاكوا
mohamed.nabil
مشرف مجنون بأحلى ملاك
مشرف مجنون بأحلى ملاك
mohamed.nabil

ذكر
المكان المفضل : cheetos net
العمل/الترفيه : طالب : فيوتشر اكاديمي/ السباحه
المزاج : enter net

مُساهمةموضوع: رد: كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة   كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة I_icon_minitimeالأربعاء 09 يوليو 2008, 1:09 pm

على فكره علطول احمد مع تامر فى كل الحفلات وبأذن الله استاذ تامر وعدنا انه ينزلنا بصمة صوتك للمنتدى
بحبك وبعشقك يا تامر
مشرفة قسم الاخبار
مشرفة قسم الاخبار
بحبك وبعشقك يا تامر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة   كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة I_icon_minitimeالأربعاء 09 يوليو 2008, 6:31 pm

ميرسي على موضوع جامد بحبك أوي أوي ياتامر ربنا يخليك لينا يارب ميحرمناش منك أبدا نفسي أكلمو لو مرة في حياتي
بحبك وبعشقك يا تامر
مشرفة قسم الاخبار
مشرفة قسم الاخبار
بحبك وبعشقك يا تامر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة   كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة I_icon_minitimeالأربعاء 09 يوليو 2008, 6:32 pm

ميرسي على موضوع جامد بحبك أوي أوي ياتامر ربنا يخليك لينا يارب ميحرمناش منك أبدا نفسي أكلمو لو مرة في كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة 662581 حياتي
ahmed lovers
¤º°المـديــر العـــام°º¤
¤º°المـديــر العـــام°º¤
ahmed lovers

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة   كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة I_icon_minitimeالخميس 10 يوليو 2008, 1:47 pm

بأذن الله قريب جدا هيتكلم معانا كلنا شكرا على الرد
el.ho0os
Am LeGenD !
Am LeGenD !
el.ho0os

ذكر
المكان المفضل : My HoMe
العمل/الترفيه : DeSgineR
المزاج : SiTTiNG iN CaLm PLace

مُساهمةموضوع: رد: كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة   كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة I_icon_minitimeالخميس 24 يوليو 2008, 1:44 am

بجد مش عارف ارد اقول اية على المساهمة الجامدة دى بس بصراحة عالى اوى الشغل الجامد دة
HoSSaM HaBiB
عضو مجتهد
HoSSaM HaBiB

ذكر
المكان المفضل : قلب حبيبى
العمل/الترفيه : .......
المزاج : عال العال

مُساهمةموضوع: رد: كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة   كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة I_icon_minitimeالجمعة 05 سبتمبر 2008, 8:19 pm

nice
http://www.0105247018.hi5.com

كلامــى مـع تــامر عن أغنية قســمة ونصــيب .....الحقــيقة الكـــاملة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-