Tamer Hosny Official Forum | رابطة مجنون تامر حسنى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Tamer Hosny Official Forum | رابطة مجنون تامر حسنى

كل ما تريده عن الفنان المشهور(نجم الجيل)...*تامر حسنى*...ادخل وشوف بنفسك

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامدة اخر حاجة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
!y7yawy the best
عضو حركى
!y7yawy the best

ذكر

نكت جامدة اخر حاجة Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامدة اخر حاجة   نكت جامدة اخر حاجة I_icon_minitimeالأحد 02 نوفمبر 2008, 11:20 pm

واحد بلديتنا حب يولع فى مراته ولع فى نفسه و حضنها

واحد بلديتنا حب يعمل ارهابى خطف ابنه محدش سال عليه قتله

مرة واحد بلدياتنا حب يطور الهليكوبتر فك المروحة وركب تكيف

صعيدى عمل عملية .. نجحت
راح عملها مرة تانية

واحد صعيدى أعمى فتّح .. من الفرحة انشل

مرة واحد صعيدى كبر دماغه ما عرفش يقلع الجلبية

مرة واحد صعيدى وقع من الدور العاشر شنبه اتجزع

واحد بلدياتنا لقى مصباح علاء الدين ،طلعله العفريت
شبيك لبيك عبدك ملك اديك تطلب ايه
عايز كوبري طوله 1000 كيلو يوصل بين الشرق والغرب
لأ دي صعبه أوي شفلك طلب تاني
طب عايز الصعايده كلهم يبقول أذكيا
انت قلتلي الكوبري رايح جاي والا رايح بس؟!

واحد صعيدي ربنا كرمه ، اشترى عمارة عشان يقف عليها بواب

سألوا واحد صعيدي : مين أهم الشمس ولا القمر رد : القمر طبعا, بيطلع ينور لنا بالليل و الدنيا ضلمة, انما الشمس بتطلع بالنهار و الدنيا نور أصلآ

أذا كنت عايز واحد صعيدي يضحك يوم الجمعة تعمل أيه تقوله نكتة يوم الخميس

فيه صعيدي نط من فوق سور المدرسه ليه؟
عايز يدرس في الخارج

واحد صعيدى زكى اوى راح يصطاد نسى ياخد الطعم معاه فقعد يفكر يعمل اية يعمل اية ؟ وفى الاخر جاب ورقة وكتب عليها طعم ورماها فى المية تصوروا حصل اية ؟ بعد ربع ساعة طلعتلوا ورقة مكتوب عليها سمكة شوفتوا بئى

أبو العربى قاعد على القهوة مع أصحابة قال لهم ياسلام يا ولاد على دى أيام لما كنت طيار قبل ما سيب الشغلانا دى وأشتغل فى الجمرك
سألوة أصحابة وحصل أية قال لهم ما أنساش دة يوم لما كنت سايق الطيارة وقاعد فى الكابينة قدام والركاب كلها قاعدين فى المقطورة ورا.. ومرة واحدة الماتور اليمين وقف..
سألوة أصحابة وعملت أية
قالهم... قلة أدب ياراجل كل شوية ماتور يوقف رحت موقف الشمال كمان... ورحت دايس على زرار خليت الجنحة ترفرف لحد ما وصلنا بالسلامة

واحد بلديتنا قاعد في موتمر دولي فواحد فرنساوي قام وقال احنا حفرنا تحت برج ايفل و لقينا اسلاك تليفونات و ده دليل علي ان التليفونات عندنا من 100 سنه
فقام واحد ايطالي و قال احنا بقا حفرنا تحت برج بيزا و لقينا اسلاك وده معناه ان التليفونات عندنا من 500 سنه
فقام واحد بلديتنا قال و احنا حفرنا تحت الاهرامات و ملقيناش حاجه خالص و ده دليل علي ان من 5000 سنه كان عندنا المحمول

مره ابو العربي قاعد مع واحد صاحبه بيقوله اسكت يا اخي انا امبارح كنت في الصحراء المهم لقيت اسد اروحله يمين يجيلي يمين اروحله شمال يجيلي شمال المهم لقيت عماره استخبيت فيها
رد صاحبه وقاله انت حتفشر عليا هو في عمارات في الصحراء
راح ابو العربي قاله بلاش ده انا امبارح كنت في الصحراء لقيت اسداجيله يمين يجيلي يمين اجيله شمال يجيلي شمال لقيت شجره طلعت فوقيها
صاحبه قاله انت شايفني مختوم علي قفايا هو فيه شجره في الصحراء
ابو العربي قاله خلاص انا كنت امبارح في الصحراء قابلني اسداكلني مبسوط كده

واحد بلدياتنا جاله تليفون بيقوله يا صميده امك و ابوك و مراتك و اولادك كلهم ماتوا صاحبنا سمع الخبر قال الحياه ملهاش لزمه و راح طالع فوق عماره 30 دور و رمي نفسه بين 30و20 قال الله انا امي و ابويا ماتوا من زمان بين 20و10 قال الله انا مش متزوج قبل ما يقع علي الارض يابوووى انا مش اشمي صميده

واحد راح يغير انبوبة بوتجاز لأمه فبيقولها قبل ما ينزل ادعيلي يا اما
قالتله روح يا ابني ربنا يفتحها في وشك

اعد امريكى مع صعيدى يتكلم عن تقدم بلدة وانهم اول ناس طلعوا القمر
فالصعيدى سألة ولقيتة اية هناك؟
قالة رمل و زلط
قالة اهوة دة احنا اللى مطلعينة

مرة واحد صعيدى زرع ارضة نصها رز ونصها عدس عشان يحصد كشرى

صعيدى اشترى عشر حمير ركب واحد ومشى يعد فى الباقى كل ما يعد يلاقيهم 9ينزل من على الحمار يلاقيهم 10فضل ماشى على رجلة طول الطريق

واحد صعيدى الشمس ضربتة عملها محضر

اتنين صعايدة فاتحين محلات قدام بعض واحد كتب على المحل عندنا تجد كل ماتريد التانى كتب عندنا لا تجد كل ماتريد

صعيدى بيقوم بتجارب على ضفدعة فأمرها وقالها فطى فقفزت الضفدعة قفزة رائعة فقطع لها رجل وقال لها فطى فقفزت ايضا قفزة رائعة فقطع لها رجلها التانية وقالها فطى فقفزت ايضا قفزة رائعة فقطع لها رجلها الثالثة وقالها فطى فقفزت ولكن بصعوبة فقطعلها رجلها الرابعة وقالها فطى فطبعا لم تقفز الضفدعة فعاد يصرخ باعلى صوتة فطى فلم تقفز فعلت وجهة ابتسامة عريضة و سجل نتيجة تجربتة بثقة بعد قطع الرجل الرابعة للضفدعة فقدت السمع

تمن صعايدة ماشيين وارا بعض وقعوا فى بلاعة واحدة

صعيدى قلع العمة فقد الذاكرة

صعيدى اكل رغيف فينوة اعد يدور علية

واحده فلاحه
بتقول احنا عندنا جاموسه بتحلب لنا زبده طوالي كل يوم ,ردت عليها صاحبتها
و احنا عندنا فرخه بتبيض لنا بيضه ملونه

وقف واحدصعيدي علي محطه القطار وبعد فتره مشي القطار و اعد يضحك ,
فساله ناظر المحطه انتا بتضحك ليه
قال له اصل اللي كان جي يوصلني هو اللي سافر

مرة واحد ماشى لقى عيلتين صعايدة بيضربوا بعض بالنار عيلة منهم مسكتة
انت معانا والاة مع التانيين
لالا طبعا معاكم --
طب احنا بقى التانيين --طاخ طاخ

مرة اتنين صعايدة واحد منهم معاة قفة فقال للتانى لو جولتلى الجفة دية فيها اية حديلك منها بلحتين
قالة هع --جوافة

مرة واحد مش عايز يزعل صاحبة الصعيدى لكن عايز يقولة نكتة
فقالة مرة واحد اسكندرانى ففرح اوى لكن كمل النكتة وقالة
كان مربى واحد صعيدى فوق السطوح

انت ماش ورايا ليه يا ابني من الصبح
اصلي شايف عمه فضيلتك معوجه علي جنب خفت لا تقع منك مشيت وراك علشان ابقي اجيب هالك

حمدين وحسنين اشتروا حصانين وعايزين يحطوهم فى اسطبل واحد فمحمدين بيقول لحسنين انت علمت حصانك عشان مايتلخبطوش قالة لع
فقالة خلاص انت تروح تعلم حصانك و انا اروح اعلم حصانى فرجعوا
فمحمدين بيقول لحسانين علمتة باية
قالة جطعت ديلة
قالة يووة وانا كمان جطعت ديلة خلاص احنا نعلمهم علامة تانيةفراحوا الاتنين ورجعوا
انت علمت حصانك باية جلعت عنية يووة وانا كمان
علمتة باية كسرت رجلة يووة وانا كمان
علمتة باية سلختة يوةة وانا كمان
علمتة باية حرقتة بجاز --يووة وانا كمان
خلاص احنا تعبنا جوى انت خد الابيض وانا حخد الاسود

المسافرصعيدي لقائد الطياره شكرا اوي علي الرحلتين دول
رد الطيار ليه بتقول اثنيين
قله علشان بالنسبه لي ده اول و اخر مره

لية الصعيدى بيستعمل منبهين؟
عشان واحد يضرب و التانى يحوش

واحد صعيدى دخل فى رجلة مسمار معرفش يطلعة تناة

طيار صعيدى كسر حاجز الصوت نزل يصلحة

واحد صعيدى بيشخر ازاز البيت اتكسر

واحد صعيدى بيتاوب بلع فار

واحد صعيدى اتكرع موت ستة

واحد صعيدى عايز يغش فى الشطرنج اتعلم يقرص الزهر

*** لولو عض واحد صعيدى نقلوا ال*** على المستشفى

المغفل

واحده بتخون جوزها,فجاه جوزها رجع بدرى من الشغل ,قعدت تلطم اوديك فين يا منيل جوزى جه استخبى ورا التليفزيون,جوزها دخل قالها خدى يا وليه اقلى السمك ده على ما اتفرج على الماتشودخلت المطبخ وهى بتقلى السمك كل شويه السمك يقع منها على الارض قالتلو خد يا راجل الحق ايه السمك الصاحى ده كل ما اقلى سمكه تنط على الارض الها وانا اعمل ايه كل ما الاهلى يجيب جون الاقى واحد طالع من التليفزيون يبوسنى ويرجع تانى

غبى جدا

كنت بكوى القميص وبعدين التليفون رن افتكرت المكواه هى السماعه حطتها على ودانى حرقت ودانى,قالو طب وايه اللى حصل للودن التانيه قالو اصل التليفون رن تانى

دكتور الاطفال

دكتور راح يتجوز ام العروسه سالتو انت شغال دكتور ايه قاله دكتور اطفال قالتلو ومكملتش ليه يا ابنى

الدكاتره

واحد راح يعمل عمليه بعد ما خلص والدكتور قفل مكان الجرح الدكتور قالو معلش فوت علينا بكره نسيت المقص,راحلو تانى يوم طلع المقص قالو معلش فوت علينا بكره نسيت المشرط,راحلو تانى الدكتور قالو معلش نسيت الممرضه جوه,راحلو الدكتور بيقولو معلش قالو بقولك ايه يا دكتور متعملهالى بسوسته

عيل شقى

راجل كبير طالع على السلم لقى عيل صغير ,الواد قالو عمو عمو الراجل قالو عايز حاجه يا حبيبى قالو اه ممكن تضربلى الجرس الراجل ضرب الجرس قالو عايز حاجه تانيه يا حبيبى قالو اه يلا نجرى

مدرس العربى

مدرس عربى دخل الفصل قال للعيال النهارده املاء اكتبو ورايا,ذهب حسام الى مصيف بلطيم يوم الاربعاء,قام تلميذ قالو يا استاذ الهمزه على الالف ولا على السطر قالو خلاص خليها الخميس

واه يا بوى

مدرس انجليزى دخل الفصل قوم عيل قالو ولد يعنى ايه,قالو بوى ,قالو دخلها فى جمله قالو واه يا بوى

خروفين

واحده بتقول لجوزها ادبح خروفين بمناسبه 25 سنه على جوازنا قالها طب وايه ذنب الخروفين فى غلطه ارتكبتها انا من 25 سنه

استريح

مرة واحد مصرى سالوة بتعمل اية اول مابتصحى من النوم قالهم بريح شوية

الحيوانات

سلحفاه تزوجت ارنب وبعدين قالها روحي جبلنا خضار عشان ناكل اتاخرت شهر شهرين ومجتش بيفتح باب البيت لقاها واقفة قالها انتي لسة ما روحتيش قالتله والله لو زعقت انا مش راحة

قتل

واحد قتل حماته الشرطه بتساله عن اسمه قالهم اكتبوا فاعل خير

دكتور فى المحاضره

دكتور في المحاضرة قال ان الاسئلة مرتبطة بالمنهج قام طالب مادخلش الامتحان عشان مابيحبش يدخل بين اتنين مرتبطين

أغبياء

مرة اتنين اصحاب بيقولو ابعض تصدق انا الخدام بتاعى غبى اوى فالتانى قالوه لا ده انا الخدام بتاعى اغبى فقالوه الاولانى تعالى نشوف فجه الاول ونادى الخدام بتاعه وقالوه خد الربع جنيه ده وروح اشترى ليه عربيه مرسيدس والثاني نادى الخدام بتاعه وقالوه روح النادى وشوفنى هناك ولا لآ فراحوا الخدامين و اتقبلو فى السكه فواحد منهم قال للتانى تصدق الراجل اللى انا بشتغل عنده غبى اوى تصور بعتنى اشتريله عربيه و ما يعرفش ان انهارده الحد والمحلات قافلة فالتانى قاله لا ده انا بشتغل عند واح اغبى من بتاعك تصور بعتنى النادى اشوفه هناك يعنى مش قادر يرفع سماعة التليفون و يسأل على نفسه

المرور وحمال الكتاكيت

مره واحد معاه عربيه وشايل فيها كتاكيت فقابل شرطة مرور فسأله الضابط معاك ايه قال كتاكيت قاله بتوكلهم ايه قاله دشيشه فضربه على قفاه وقاله بتوكلهم دشيشه ليه وبعدين مشى وعدى على شرطة مرور اخرى فسأله الضابط نفس السؤال فقاله بوكلهم جاتوه فضربه على قفاه وقاله ليه ومشى وعدى على شرطة مرور تالته سأله الضابط نفس السؤال فقال مش بوكلهم حاجه بس بدى كل واحد جنيه يجيب إلى هو عايزه

صعيدى

صعيدى وقع من على السلم اتجرح فراح للدكتور اداله مرهم وقاله ادهن مكان الإصابه راح دهن السلم

خوفو

مره واحد كان بيجرى وراه اسد

بس هوه ما كانش بيجرى من خوفو كان بيجرى من خفرع

الصعايده

مره 10 صعايده راحوا محطة القطار وصلوا لقوا القطار بيتحرك 9 منهم جريوا ورا القطار وواحد منهم فضل واقف بيضحك جاء اثنين يسالوه بتضحك ليه راح قالهم دول ال9 كانوا جاين يوصلونى

غبي

عشان كاتب جدول الضرب ورا الالة حاسبة

الظلط

مرة واحد حب يتقل على مراتة حط فى جيوبة ظلط

احـول

واحد احول وهو بيعيط نزلت الدموع على ودانة

مسطول

مره في واحد مسطول راكب البص السفري وجنبو واحد بلديات المسطول فتح التكيف قام بلدياتنا قال له انا بردان من المكيف المسطول رد عليه إتشرفنا وانا عباس من الزمالك

الانجليز

كتبت صحيفة خبرا عن ان الانجليز هم اكثر الشعوب بخلا فقام رجل انجليزى بارسال رسالة للجريدة يقول فيها اذا لم تنشروا تكذيبا لهذا الخبر فسوف امتنع عن استعارة جريدتكم من جارى

بخيل

واحد بخيل قوى قوى نايم جنب مراته قام صحى مفزوع من النوم مراته قالتله خير قالها حلمت انى اشتريت 3كيلو موز و3 كيلو تفاح قالتله ياراجل ليه التبذير ده قالها ياولية اسكتى خلى العيال تاكل

دكتور بيطرى

دكتور بيطري بيقول لمراته انا بهيم في حبك قالتله وانا ماقدرش ارفسلك طلب
الاب وابنه

الابن بيسال ابوة بتعمل اية يا بابا

الاب قالة بكتب جواب لعمك الابن بيقولة وهو انت♥ بتعرف تكتب ♥ الاب قالة وهو عمك الى بيعرف يقرا

الحيطة

مره واحد كتب على الحيطه معرفش يطلقها

إنفلونزا الطيور

مرة واحد حب يتجوز على مراته اشترالها دييييييييك رومي ... علشان يخلص منها

الدكتور العبقرى

مرة دكتور قال فى الجرايد انة هايعطى مليون جنية للى يأتى لة وميعرفش يعالجة
فجالة واحد قالة انا مش بعرف اشم فقال للمرضة بتاعتة هاتى برتمان رقم14والبرتمان دة فى ماء مجارى فقال لة شم فقال اوف قالة شميت قال اة فاتى تانى مرة قالة انا مش بتذوق قال للمرضة هاتى رقم14 فشربهولة راح تف قلة تذوقت قالة اة وجالة تالت مرة قالة انا مش بفتكر فقال للمرضة رقمتانى 14 فراح قالة الراجل مجارى

تفصيل بنطلون

مره واحد راح يفصل بنطلون عند واحد ترزى قال له اعمله بسسته ولا بزراير قله لا اعمله بترباس

النداله

فى مرة واحد ندل اتحيل على واحده يجى سنه علشان يمشى معاها ولما وافقت راح قال لأبوها

التلميذ والاستاذه

كان فى تلميذ قاعد فى الفصل والاستاذة بتعته قلتلهم اكتبولى موضوع تعبير فقام التلميذ وقلها يا ابله انا مبعرفش اكتب موضوع تعبير

قلتله اكتب الى تسمعه قلها ماشي روح البيت فسمع ابوه بيقول لمه يا بنت ال*** راح كاتب يا بنت ال*** وقعد قدام التلفزيون لقا واحد بيقول انا مازنجر كتب انا مازنجر فتح الرديو لقا واحد بيقول يلا بينا يلا كتب يلا بينا يلا فراح المدرسه تانى يوم فسالته الابله قلتله كتبت ايه قلها يا بنت ال*** قلتلو انت بتقولى انا يا بنت ال*** انت فاكر نفسك مين قلها انا مازنجر قلتله طيب يلا بينا على المدير قلها يلا بينا يلا
HoSSaM HaBiB
عضو مجتهد
HoSSaM HaBiB

ذكر
المكان المفضل : قلب حبيبى
العمل/الترفيه : .......
المزاج : عال العال

نكت جامدة اخر حاجة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة اخر حاجة   نكت جامدة اخر حاجة I_icon_minitimeالإثنين 03 نوفمبر 2008, 8:54 pm

ههههههههه اشطه يا يحياوى علطول
http://www.0105247018.hi5.com
el.ho0os
Am LeGenD !
Am LeGenD !
el.ho0os

ذكر
المكان المفضل : My HoMe
العمل/الترفيه : DeSgineR
المزاج : SiTTiNG iN CaLm PLace

نكت جامدة اخر حاجة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة اخر حاجة   نكت جامدة اخر حاجة I_icon_minitimeالثلاثاء 04 نوفمبر 2008, 2:39 am

BeGad Asly Bas Men 3'eer Ta3ala Mas......Ly Smile
https://tamer-hosny.hooxs.com
!y7yawy the best
عضو حركى
!y7yawy the best

ذكر

نكت جامدة اخر حاجة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة اخر حاجة   نكت جامدة اخر حاجة I_icon_minitimeالأربعاء 05 نوفمبر 2008, 9:48 am

rabna y5lek HoSSaM HaBIB mrsy mot....................y7yawy

نكت جامدة اخر حاجة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-